torsdag, augusti 17, 2006

Jaha..

..så var de äntligen här, bebisarna! En blåsmoke o vit hona med mycket vitt, en svartsmoke hona och en svartsmoke o vit hona och en blåsmoke hane med lite vitt och en svartsmoke o vit hane.. HAHA, NOT!! Inte en bebis i sikte och jag tror att de aldrig kommer ut! Önskedrömmer om att Dompan ska föda när som helst, men det enda kattuslingen gör är att förflytta sig från mig, precis som om hon inser att jag långt därinne någonstans klandrar henne för att hon inte föder dem NU! Hallå, jag är ju ledig och har tid och jag läääääääängtar!! Ger mig den på att de inte ploppar ut förrän på torsdag i nästa vecka eller nåt... Mina söta arbetskamrater har gett mig möjlighet till V.A.K nästa vecka om det behövs, hur söta är de på en skala?! Supersöta! (V.A.K = Vård Av Katt).

Jaja, här går jag, tänk inte på mig, tänk inte på mig.. Skulle inte förvåna mig om hon klämmer ut dem i lönndom i natt.. JAG VILL ATT BEBISARNA SKA KOMMA UT NUUUUUU!!!! Otålig? Jag? Skulle tro det!!

4 kommentarer:

Malena sa...

HA, du lurade mig där! Trodde du var allvarlig först! Men så vaaar det ju inte!

Förstår att du är otålig - skulle jag oxå va!!!!

Håller nu tummarna att de kommer snaaaaaaaaaaaaaart....

Å visst, Blossa och Fryke skulle bli ett suveränt par. Så söta de skulle va ihop!! Ute-gångarna, ha ha!

Nu ska jag lägga mig framför tvn och S L A P P A....

Kraaaaaaaaaam
Malena

Anonym sa...

Här är en till som först hajade till o trodde på det men ju mer jag läste om färgerna så insåg jag allt att det va skoj, det kommer ju att bli 7 svart/vita bebisar:))

Vildhjärtas sa...

Du är en elak apa till trollpacka!! ;-)))) KLART att det blir en massa smokebebisar, annars får igelkottarna mat... :-D I form av svart-vita o blå-vita... SKOJAR BARA!!!

Zealous sa...

Hjälp, det där var inte roligt... Jo, klart det hade varit roligt om kattungarna hade ploppat ut, men nu var man ju inte förberedd på det.
Får hasa iväg och ta en Samarin...