fredag, augusti 18, 2006

Fredag - o inga bebisssssssar..


Fru Domino Törnbladh sussar sött... Ingenting i hela världen tycks bekymra denna dam, och hon har definitivt inte fått några bebisar ännu, till min stora besvikelse... Inatt går det bra, Dompan! Matte är hemma och har gott om tid... *funderar* ska nog gå o vila middag i eftermiddag..
Åkte in till stan med Linn eftersom hon skulle klippa sig. Hon blev jättefin, trots att frisören uppenbarligen var blind.. Linn hade med sig en bild på frisyren hon skulle ha och det färdiga resultatet var definitivt inte ens i närheten av bilden.. Märkligt det där med frisörer.. Trots allt så blev hon i a f fin, men hon är ju himla söt ungen, så hon klär i allt faktiskt!

Hör av mig närä det kommer nåt nytt att förtälja.. Funderar på att planera att göra något för då kan jag ge mig ... på att katten ska föda... Och imorgon på dagen ska Wilma, Sacke, Maja o Linn delta i vårt områdes Triathlon för barn och det är dessutom IDP-utställning, men med min vanliga tur lär ju katten föda precis då! Nåja, kanske kan vara rätt bra, men jag vill ju väldigt gärna se barnen tävla! Jag får väl stå i fönstret i så fall, men finns det någon dag då det passar minst med kattförlossning så är det i morgon på dagen.. Bara så ni vet.. ;-))

2 kommentarer:

Zealous sa...

Springa i trappor ska visst vara bra för att sätta igång förlossningar...

Har bebisarna lugnat ner sig i magen? Nu ligger de väl på rad för vidare transport, om inte så får du säga till dem att göra det.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=J-ctCWZipC8&mode=related&search=


Kolla in länken ovan... kom helt klart o tänka på dig!!! *fniss*

Kram