lördag, augusti 12, 2006

Hur korkad får man vara...?

Här går man i sin lilla värld och tänker på hur det kan gå för Varbergskatterna, och helt plötsligt ringer telefonen. En glädjestrålande Rosmarie berättar att S*Vildhjärtas Doris Viggesdotter blivit Ex 1 av 7 på Mälarkattesn utställning! Och inte nog med det, hon fick BIV och NOM också!!! HURRA!!! JÄTTEGRATTIS DORIS & ROSMARIE, det var ni väl värda!! Jag blev så glad att jag fick ståpäls! Stort tack till Rosmarie som alltid ställer Doris så fint och som tar så väl hand om pärlan! Kan ju bara skriva under på att jag är disträ och rökt som få, HUR kunde jag glömma att Doris skulle på utställning idag? Skyller på för tidigt åldrande o demens i förtid.. ;-)))

*gör vågen* Heja Doris! *gör vågen igen*

Kan fylla på med lite Varbergs-resultat från Bazooka, som fick sitt CAGCIB och dessutom BIV & NOM han också! Brorsan Poláren var tyvärr inte med på utställningen för er som undrar.

Vilka fantastiska barn mina fina kattflickor har fått!! Inte bara härliga i temperamentet och storleken utan vackra också! Man blir ju löjligt stolt och samtidigt så glad för deras ägares skull!! Jag unnar verkligen både Rosmarie och Marie alla framgångar i världen, för jag vet ju att de uppskattar sina katter oavsett om de vinner eller förlorar! Doris skötte sig ypperligt i panelen och sånt är alltid gott att höra! Bazooka är väl lika cool som vanligt, men hela den rapporten får vänta till kvällen, för Marie går assistent i Varberg och har förmodligen händerna fulla!

STORT GRATTIS Bazooka och Doris samt Rosmarie & Marie, vilken härlig dag detta är! :-D

1 kommentar:

Malena sa...

Hej hopp,

En söndagshälsning med massa kramar från OSS i Uppsala stad, med grattis till fina resultat den senaste tiden med bägge kullarna (är inte förvånad, de är kanonfina allihop, och Polarén... ja du vet, jag här ju näsa för sånt ;-) och allt annat, tack för alla gulliga ord nu när jag varit lite invalid, det är mycket bättre nu, livet kommer åter. Efter en skön helg med mycket mys känns det nu inte så hemskt att gå till jobbet imorgon. Det finns hopp om livet!

Ha en bra första arbetsdag efter semestern imorgon. Du ska se att det går som en dans!

Puss å kram!
M