måndag, augusti 07, 2006

Två bloggar idag...

...för imorgon blir det nog ingen.. Då ska jag till stranden hela dagen och på kvällen blir det myyyyys... Idag röjdes resterna av Beirut i vardagsrummet och resulterade i ett mycket fräscht och trevligt vardagsrum (nåja..ok kanske var rätta ordet..). Önskar att jag var rik o kunde köpa nya, fina möbler, men nu är jag ju inte det, så de gamla får hänga kvar ett tag till. Nåja, jag har aldrig brytt mig så mycket om yta egentligen, man ska vara glad över att man faktiskt har möbler, har någonstans att bo och att man lever och mår väl! Beirut har på något mystiskt vis förflyttats till mellandotterns rum, så där lär man få en heldag o röja lite.. Pust..
Jag har varit en kort stund på stranden, men det var för kallt för att bada (tyckte jag..) så jag gick hem o fixade fika till de badande istället.. Grejat med fetsvansen och sedan fixat lite lättlunch. På kvällen åkte vi ner till lilla mamsen och käkade kludda o pratade o fikade. Jättemysigt! Jag plockade fästingar på Ricko (deras hund). Nice! Moster Gittan kom förbi och hade fått böcker medskickade från min kusin till Linn.. Hehehe, snart är bokhyllorna överfulla igen.. ;-)
Om någon råkar undra vad denna snygge svartsmokekisse gör på denna sidan kan jag berätta att han är Candys näste tilltänkte! Förhoppningsvis kommer de att träffas någon gång i höst/vinter och det ska bli såååå trevligt!! Visst är han charmig?! En redig snygging! Nu ska jag ner och lägga ihop knäckflarnen med chokladsmörkräm emellan. Jag bakade lite chokladbröd och knäckflarn ikväll eftersom frysen var lite tunn på godsaker att ta med till stranden imorgon. Nattinatti och sov gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Malin... du kan inte säga A och inte B... vill ju veta vem den vackre pojken är! ;)

Ha det gott så ses vi förhoppningsvis snart!

Kram,
Carro

Anonym sa...

Nämen, vilken trevlig överraskning som mötte en här idag då! =) En liten länk minsann, det tackar jag för!! =)
Visst var det för övrigt rätt snällt av mig att till sist erkänna att jag har en hane!! *fniss* Det går ju lite trögt ibland helt klart! =)
Men förr eller senare så...

Får väl snart ta o bada den där hanen igen... dags o ladda för Varberg liksom! Ska bli kul som fan!! =)

Hej så länge....
Kram Lotta o den svart-vite JW:n =)

Lynxeyes-nfo sa...

Hallåååå nu blir man ju spricknyfiken!!! Vem e snyggingen??? *fniss* En liten fågel viskade i mitt öra att vi "drabbar samman" i Höör.... Stämmer det? Angenämt isåfall, blir trevligt att träffas!!

Kramis / Sophia o småtrollen

Anonym sa...

Hmhmhm hade mina tankar på att använda honom också till Doris:) Jag har närmare än du att få känna o klämma,hehe he.Rosmarie