söndag, oktober 01, 2006

Söndagstrött..

Pust.. Nu är jag trött igen, förstår inte att amn ska vara trött liksom.. Så onödigt.. Vore bättre om man inte behövde sova mer än ett par timmar i veckan, DÅ kanske man skulle hinna med allt...?
Alla mår bra o vi har haft en härligt lugn helg... Jag har suttit en del vid datorn och ännu mer nere i köket hos småkottarna! De är så SÖTA!!!
Min lille älskling är Donnie.. Han är så söt som socker.. Har roat mig med att jämföra dessa barnas vikter med foderkullens och de stämmer väl överens.. Utom på Corpse Bride då... Viktmässigt klår hon både Raggarbjörn o de andra med hästlängder.. fniss.. Brottartjejen! Henne har det varit stört omöjligt att ta kort på, hon är ÖVERALLT o studsar, som den lilla boll hon är!
Edward är en kelgo herre, sitter o myser i knäet och gosar gärna.. Shantaram är fortsatt fisförnäm o ladylik... Påminner mest om vår Loppa i sättet faktiskt.. Även hon busar som ett troll dock.. Marie har varit på besök o hälsat på sina små gudbarn idag, tack för plantorna! (till min grymt eftersatta täppa...) Ska nog plantera imorgon.. Om jag hittar spaden, som varit försvunnen ett tag nu.. Undras just vart den kan vara.. hmmm... Nu blir det snart sängen, nattinatti!

1 kommentar:

Zealous sa...

Ooo, vilka buskatter!
Akta så att inte huset rasar när CB hoppar på taket! :-)

Donnie ser grymt ut!

Kram,
nina