fredag, oktober 06, 2006

Hiskeligt humör...

...har jag varit på idag.. Jobbat, sedan hem, o plockat o tömt kattlådor o fyllt på matskålar o så lite telefonsamtal.. Inget särskilt som har hänt, men humöret är lågt.. Hmmm.. Nåja, It's just one of these days.. Å jag har absolut inget att klaga på, tvärtom.. Märkligt... Sonen skulle på fotbollsträning o sedan ha kamrat för övernattning. Helt ok. Maja hemma med kompis, Linn i stallet (via cykel), handlat (två telefonsamtal, Linn ville käka pannkakor hos sin kompis, helt ok och Maja ville att vi skulle komma hem, vi är på väg..), sedan åkte mannen o hämtade på fotbollsträningen (kompisens föräldrar körde dit, I love samåkning! *fniss*), och handlade det som jag i vanlig ordning glömt, dvs diverse småsaker som t ex bregott... Alla har vi olika smör på brödet i familjen, så bregott, lätta & lätt &Lagom måste alltid finnas.. Bruce Viggesson ägnade halva kvällen åt att försöka sätta på Dompan.. Att han liksom ORKAR bara... Nästa höst känns lååååååångt fram, ber till Gud att nån kan tänka sig att använda honom på sin fina hona så kanske han hinner få ngn date innan kulorna ryker.. Känns långt att vänta tills nästa höst o Shanataram med Hagamannen Bruce... Ska nog beställa HCM-test till december i a f.. o sedan göra ett nytt nästa år.. ORKADE inte laga mat, det blev mackor med diverse pålägg till kvällsmat.. Mannen susade iväg för att kika på konsert, Mando Diao.. Liiiiiiiiite avundssjuk är jag allt... Jag gillar ju Mando Diao, skitbra! Kidsen tittade på Bolibompa och jag & Maja följde kompisen hem efter det. Skalade morötter o fixade chips med dipp (Wilmisen somnade i fåtöljen så jag bar in henne i hennes säng) o sedan Idol.. Skönt att mina favvisar Johan & Markis (Markus ÄGER, för att använda sonens uttryck!) gick vidare, trist att inte nån annan än Natalie försvann.. Nåja, nu ska jag ner o pilla på kattungarna igen. De är så UNDERBARA nu! Helt otroliga! Lilla prinsessan, Tjorven, Donnie sötlök och Edward supercharm!
Ha en trevlig helg!

Ps Glömde säga att jag nu har skaffat MSN messenger... ;-) Bättre sent än aldrig.. min adress är: wildathearts@hotmail.com
Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Har petat in dig i mitt MSN - välkommen!
Synd vi inte ses i Holland, med eller utan Mandelgryn och Burk!