söndag, september 03, 2006

Bilder på småbebbarna!


Söndag.. Har vaknat på rätt sida idag och diskat, grejat o donat. En stund vid datorn har det också blivit.. Å så har Linn o jag fotat de små grisarna! Gud, så söta de är! HELT fantastiskt ljuvliga!
Edward är o förblir en liten favvis även om jag tycker Donnie är snyggare.. Corps Bride är också en charmerande liten dam och jag tycker nog att hon ser ut att bli smoke! Både kul o trist, för då lär väl hon o syrran fightas på utställningar... Jaja, det ger sig nog.
Candy är dagmamma och verkar tro att kattungarnas väl o ve hänger enbart på henne.. Fick stänga in henne på toa för att överhuvudtaget kunna ta några bilder på ungarna.. Hmm.. Å hur fasen ska hon börja löpa i höst med bebbar här hemma...?
Stefan är hängig, jag tror att han börjar bli lite vidbränd av allt jobb.. :-( Får pyssla om honom lite extra tror jag..
Annars händer det inte mycket, ska ner o diska o sy klart puffarna som jag donerar till Skogkattmästerskapet nästa helg.
Vad tror ni, är Edward 03 eller kanske t o m 02?
och visst ser "Skorpan" ut att bli smoke?
Hon är en riktig liten sötnos, eller hur?

Tack o hej, leverpastej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!

Ååååh så söta de är dina tjockisar!!! =)))
Kramar Lotta

Zealous sa...

Jaaa, vilka goa små tjockisar! :-)

Anonym sa...

Riktigt stora sötisar de där köttbullarna.