måndag, juli 27, 2009

Bebisarna växer!


Irmelina är just nu mest ett par stora, välplacerade öron och stora ögon! Hon är jätterar, en riktig goseprinsessa! Jag har tagit lite nya bilder idag på alla och lagt in dem i albumet.

Idag har vi också haft besök av en familj som har en katt från oss sedan tidigare. De har kikat på Irmelina och Lufsa, och förhoppningsvis vill de ha någon av flickorna.. Håller i a f tummarna! Familjen är jättego o trevlig och jag vet att de kommer att ge en eventuell kattunge ett fantastiskt hem! Extra roligt också med kattungeköpare som kommer tillbaka och trivs bra med katterna från S*Vildhjärtas! :o)


Krumelura är en charmerande liten ankunge fortfarande! Vi har fått lära känna många speciella personligheter under vår tid som kattuppfödare, men frågan är om inte lilla Krumelura är den som fångat mig extremt mycket! Hon är helt otroligt rolig, jag kan sitta i timmar o bara kolla på henne o hennes syskon!

I nästa vecka får vi fler besök till kattungarna, jag måste säga att de alla tar det fantastiskt bra med alla besökare! Hur goa o coola som helst, kryper glatt upp i famnen på vem som helst och somnar ofta mitt i alltihopa! Jag är glad att våra kattungar är så goa o mysiga!


Nu ska mannen o jag jobba vidare med hemsidan, det tar tid... ;o)

Ha det gott allesammans o simma lugnt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara Lufsa!!
Den bästa kattungen jag sett på år och dar!!!
Grymt snygg!!!
/Kattis