fredag, juli 31, 2009

Det blir trots allt SW...

.. men inget WW i år.. Det hoppar vi över. Mannen ville åka till SW med våra ungtuppar, så då gör vi så.. Sen blir det kanske nån utställning o så hoppas vi på att komma med till Ädelkatten i december, det blir nog bra planering..

Jag hoppas bara att jag får ledigt från jobbet innan SW.. Nåja, det löser sig väl.. Jag lär väl gå i koma ett tag efter, men det får väl bli så då..

Ikväll har vi varit på Mediamarkt o bytt sonens headset som han köpte i julas, sladden började krångla o ljudet komma o gå. Mediamarkt bytte utan problem, tack för det! Sen handlade vi o därefter tacos.. Mannen o sonen fick laga maten, själv var jag upptagen.. ;o)

Nu väntar ett par veckors semester, ha det gott allesammans o simma lugnt!
Kramar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att ni kommer till SW. Då ses vi igen.
Och ha det så gott på semestern!
Kram Lilly

Anonym sa...

Säger som Lilly; KUL att Ni kommer till SW.. Då ses vi där.
Ha en fin semester, med mycket BAD o sol..
Senare idag flyr vi storstan... och åker ända till Södertälje..;););)
Ha det gott
Kramar Jane

Malena sa...

Men GUD så härligt med semeeeester Malin!!!! Njut nu och se till att slöa ordentligt så att du kommer ned i tempo och takt. Det behövs för att ladda batterierna.

Vi slutar just vår semester som har varit sååå skön, men - som alltid - gärna hade fått vara lite längre. Man kan inte få allt här i livet ;-) Förra sommaren var jag ledig hela tiden, så jag ska inte klaga. Nu är det andra tider, och det är lite najs när pengarna ramlar in på kontot. Lönen alltså. Eller hur?

Ha det underbart!

Anonym sa...

ha en skön semester och hoppas att vädret blir bra ,Kul att ni kommer till Sw ,vi kommer också efter lite omplanering sköt om er
kram Annette