måndag, januari 12, 2009

Fortsatt träningsvärk...

Idag har jag faktiskt än värre träningsvärk. Pust o stånk! Så dagen har varit en läs-dag, dvs jag har mest läst o inte orkat göra särskilt mkt.. En vilodag helt enkelt, så här mitt på måndagen.. Jag läser just nu "Män som hatar kvinnor" av Stig Larsson. Verkar helt ok, men jag har inte läst så mkt än.

Eftersom bloggen inte vill lägga in bilder idag, så blir det bara text, och en kort sådan. Badvattnet håller precis på att spolas upp..

Tyvärr förevigades inte mitt ridpass på bild, men jag lovar att be Maja ta en bild nästa gång.. ;o)

Nu blir det bad, sedan ska jag kolla på nya tvserien på 3:an kl. 21 innan sängen kallar..

Ha det gott allesammans!

1 kommentar:

Malena sa...

Va? Har du kvar den trilogin oläst? Lyllos dig!!!!!!!!! Akta dig när du blir fast... då hinner du varken jobba eller städa Beirut eller göra stalljour.

Stallägarna är OTROLIGT smarta. Får all slitgöra gjord gratis genom att låta hästtjejerna rida. Genialt helt enkelt. Du är snäll du Malin som ställer upp.

Inte helt oväntat att träningsvärken är värre idag.. men imorgon ska du se att du mår BRA mycket bättre.

Kramis!