fredag, juni 01, 2007

Väntan... öppningsskedet kan vara låååångt...

Candy har haft regelbundna värkar sedan i eftermiddags.. Jag vet att jag är helnojjig och att jag kan pejla katterna direkt om det händer något, nackdelen med det är att väntan nästan blir olidlig.. Öppningsskedet kan vara långt... Väldigt långt.. Det vet man ju själv efter 4 ungar.. suck.. Än så länge inget nytt mer än att hon har värkar och att bebisarna troligtvis kommer ut... Nångång... Så nu ska jag ner på soffan o vila en stund, har en känsla av att natten kommer att bli lååååång...

Mannen o Bruce o Maja kom iväg till sist.. Visserligen fick Maja springa in en extra gång för att de hade glömt lite prylar, men men, iväg kom de.. Och tur är väl det.. Nu ska man bara ha ångest över att mannen ska komma ihåg allt med visitkort, burskynken o sist men inte minst prepareringen. Brucen har troligtvis nada att hämta på SW, men han ska vara så fin han kan i a f.. Draken har lovat göra en insats vid behov, tack!! Kom på att jag har glömt att betala Draken för den förträffliga maten från "den lokala indiern".. Inte så bra.. Jag betalar igen, om inte förr så på Kalmars utställning.. Visserligen har vi ingen lokal indier, men hårdvaluta i form av pengar kanske duger gott? ;o)

Annars inget nytt förutom att Bruce GIVETVIS försökte sätta på sin morsa när hon var inne i värsta flåset innan han gav sig av.. Den mannen liksom.. Jaja, hormoner o män.. Såna är dom..

Tack o hej, leverpastej!

1 kommentar:

Malena sa...

Å så spännande! Jag ska bevaka bloggen här med jämna mellanrum...

STOOOOR kram