torsdag, maj 31, 2007

Ledig i flera daaaaaaaaaagar!!!


Nu är Bruce Viggesson badad, fönad o kammad och jag kan berätta att det inte ligger på hans tio-i-topp över roliga sysselsättningar.. Men "A man's gotta do what a man's gotta do..." Så han är snäll o god som vanligt och finner sig i våra konstiga påfund. Men gillar det gör han inte.. Inte ett pip, inte ett försök att rivas eller bitas, möjligtvis ett halvhjärtat försök att komma undan, annars tar han det som en riktig idol o tiger o lider.. Misstänker skarp att han inte lär ligga i våra sängar i natt... Han är hel o ren nu i alla fall, kan väl inte han hjälpa att hans bästa päls sitter... under magen.. Suck.. Sååå fin päls under magen o uppe på ryggen några korta stubbiga strån av svinto som mjuknat.. Suck.. Jaja, man kan inte få allt här i världen, men jag har fått Bruce och jag älskar honom PRECIS som han är.. Fast det hade inte skadat med lika fin päls på ryggen som på magen o lite örontofsar.. ;o)

Mamsell tjocksmock växer o frodas, men det går inte i många knop det hon företar sig.. Hon äter, sover o äter o sover o däremellan går hon på lådan.. Blir nog inga bebbar ikväll eller natt heller.. Å jag som är sååå sugen.. Nåja, allt är förberett nu, jag har packat allt och köpt hem allt o vågen är på plats och jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så här förberedd.. Så jag får väl gå här till midsommar o vänta.. fniss..

Nu ska jag ner o städa lite, pälstussar i hela köket.. Ha det gott allesammans och Lycka till alla ni som ska till SW. Ett extra lycka till ger jag Shanta, Bixie & Bazooka å så håller jag allt jag har i helgen!
KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm NU INTE SKICKA SMS eller ringa om VAD som händer.....BÅDE på SW och hemma! Här håller vi både tummar och tår!/Kram