måndag, maj 28, 2007

Nu börjar väntan...



Candy är tjock... Hon är närmare bestämt KOLOSSAL! En jättetjock katt helt enkelt och nu kan jag svära på att hon faktiskt ÄR tjockare än hon var med Bruce o hans syskon i magen.. Att väga henne är inte att tänka på, jag törs inte lyfta henne.. Frågan är om jag orkar... Ett par dagar kvar att vänta, kanske t o m en vecka? Vi får se, det blir som det blir.. Bolådan är bäddad o snart ska jag ner o skura, Majas rum får jag ta imorgon.. Jag ska nämligen bada o dammsuga o tvätta o packa väskan inför SW, mm mm mm.. Funderar ärligt talat på att ta ledigt på torsdag också, jag har så förfärligt mycket att göra nu!

Har inte tid att sväva ut och blogga på riktigt, utan ikväll får ni nöja er med bilden på Candy o dessa få rader..

Ha det gott o håll tummarna för Candy o hennes barn! Kramar!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Candy påminner om Lotus.....enda skillnaden är att Lotus är kastrat!!!!/Kram

Anonym sa...

Candy är också väldigt lik Yasmine och hon är också kastrat;-)

Lynxeyes NFO sa...

Tummar hålles.... STENHÅRT!!!
Kram / Sophia

Anonym sa...

Efter att ha sett magen idag in real life, oj oj oj.......Antingen så blir det 5 stooora Tulpaner eller 7 mindre Påskliljor. Lutar åt 6-7 st "Blommor" i alla fall...
Ha - nu har jag garderat mig!
/Marie

Anonym sa...

Candy är en tjock sötgurka med massor av bebis i magen. Puss på henne

Zealous sa...

Wow, förstår att hon ligger ner, för benen räcker väl inte ner till golvet?! ;-)
Kram från en annan tjockis...

Anonym sa...

Jag håller alla tassarna för Candys skull.

/pappa Blomman

Anonym sa...

Hejsan Syster
så där såg jag ut för ett år sedan och du vet ju hur många jag fick
kram och lycka till
önskar syrran Breezer