lördag, februari 17, 2007

Lördagsbad för småtjejer!

I morse var jag seg som få, det var tröööööööögt att stiga upp... Nåja, upp kommer man ju i sinom tid, men kul var det inte.. Mannen o jag o Wilmisen passade på att åka ner till Ljungbyholm när vi ändå skjutsade Maja till stallet. Marie Bazooka med familj bor ju i världsmetropolen Ljungbyholm och eftersom det är utställning nästa helg skulle vi bada Shanta och Bixie, samt föna de små primadonnorna. Passade på att ta lite bilder på damerna, men hallå, jag ÄR ju bara helt hopplös.. Motljus.. fniss.. Nåja, man ser lite hur Shanta ser ut i a f! Söt som socker och lika cool som mor o far!
Damerna fann sig i badet utan större problem, likaså i föningen.. Duktiga små damer! De små kattbebisarna var tjocka om magarna och ivrigt beundrade av Wilmisen, som längtar efter att våra katter ska få smått.. Håller fortsatt tummarna för att parningen mellan Blomman o Candy har tagit och att vi verkligen får smått i april... Skulle vara så skoj!!
När vi kom hem lagade jag lasagne, sen väntade Eketorp, eftersom Wilmisen gick in till grannbarnet för lek.. Så mysigt, mannen o jag låg i varsin soffhörna o slumrade.. Härligt! Ikväll har vi tittat på Melodifestivalen och Majas o mina favvisar gick vidare, nämligen Idolerna Sebastian och Måns! Och nu bär det i säng, har tänkt läsa en stund.. I nästa vecka ska vi hälsa på de andra barnen från Johnny Depp-kullen för att se hur de har utvecklats och det ska bli jätteskoj!
Tack o hej o gonatten!

1 kommentar:

Malena sa...

Ja visst var det rätt bidrag som vann - ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

Nu bär det strax iväg till Sthlm här för firande av svärmor... skule vara skönare att softa hemma, men man kan inte få allt....

Ha det bra!
Kramis