fredag, februari 16, 2007

Hektisk fredag!

Idag har jag varit hemma med Wilmisen o Sacke, som båda hade ont i mage o huvud. Själv kände jag mig kass i går kväll, men idag har jag varit helt ok. På eftermiddagen bakade vi drömrulltårtor och mitt i smörkrämen ringde telefonen.. En lätt stressad Marie hojtade att Beyonce hade fött en unge och om jag ville åka med så fick jag bli klar på fem röda.. På med smörkräm på de klara bottnarna o ihop med rulltårtorna, sen åkte vi! Jättefin kattungeförlossning med duktig mamma som skötte allt själv.. De små var så vackra och alldeles underbara!




Candy trivs och har myst med Vale i dagarna, men nu tycker Vale det är nog.. Han har tröttnat, så nu börjar tumhållandet för att det har tagit!
Tusen tack för bilderna, Arne på S*Kattfarmens!!

Är jättetrött o sliten, så nu blir det inte mer skrivet ikväll, titta in på S*Fairyheart's hemsida för att kika på underverken som föddes i eftermiddag!

Ha det bra!
Tack o godnatt från mej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superstort tack snälla Malin för allt stöd idag. Men vilken förlossning, gick som på räls. Det behövde vi som omväxling. :0)
Stor kram till dig, du är bäst!
Kramissar
Marie

Malena sa...

Hallå Malin!

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit långa inlägg här, och när jag trycker på knappen försvinner allting! Nedrans, ^*X% blogger!

Håller tummarna för att Candy har små-candisar i magen nu, och att ni hittar ett hus som ni vill ha framöver. Nu har ni i alla fall börjat tänka i nya banor - det är en bra början!

Kramiiiiis
M