onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag!

Idag har jag haft en rätt bra dag på jobbet, och ingen unge är sjuk längre tack o lov.. Hämtade Wilmisen på dagis och då fick jag en ros av ungen!! Så söt! Och vilka gulliga dagisfröknar de har! Helt underbara människor! Hon hade fått hjälp av sin dagisfröken Anna med att skriva "Till mamma och pappa med puss o kram från Wilma". Maja kom hem med fina kort som hon hade gjort till hela familjen och sedan lagade vi tre mat o efterrätt till hela familjen. Tacopaj med vitlökssås och till efterrätt toscapäron o massa glass.. Mumsigt värre!

Idag hoppas jag att Candy o Vale har haft en riktigt snuskig dag.. *rodnar* men jag vet inget säkert.. Jag blev hiskeligt glad igår när jag fick höra att de hade gjort "det" så att man nästan svimmar! Härligt! Go, Vale, go! ;-)

Nu börjar Wilma lipa, så jag måste rusa..

Nattinatti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har gjort det och gjort det och gjort det.
Kanske jag blir pappa i april!!!