söndag, maj 28, 2006

Yihaaa...



*gör vågen* Vi har en blogg!!! Jag har länge klurat på hur man ska göra med ev. dagbok eller liknande på vår hemsida, men efter lite funderande beslutade jag mig för att skapa en blogg istället... Det är ju så att jag är totalt oduglig på att fixa med vår hemsida... Stefan sköter ALLT, och med tanke på hur lite tid vi ständigt har så blir det inte så ofta vi båda hinner sitta med uppdateringarna.. Dvs jag dikterar och han utför det... Och mina smutsiga små fingrar får inte gå in o pilla på hans kod... ;-)Eller så är det jag som inte fattar hur man gör och inte orkar lära mig... ;-)
Nåja, här är den då äntligen! Och jag tror att det kommer att bli jätteskoj att "blogga".. Ska lägga in lite vardagliga bilder på katterna mm.. Wilma ägnade gårdagen åt att bädda ner Bruce. Han är helt otrolig den katten, han gillar Wilma och bryr sig inte ett jota om vad hon gör med honom, så länge det inte gör ont... Och vi HAR uppsikt över dem, men igår bäddade Wilma ner honom med sin pyjamas.. Och där låg han, katten... Världens bästa Bruce!
Nu ska jag ner o äta mat, so long...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»