lördag, februari 20, 2010

Hjärtscanningsdag

Idag har vi varit på Kalmar djursjukhus eftersom Torkel Falk skulle hjärtscanna Ushki och Sharin. Om det skulle vara glapp så kunde jag testa ytterligare en katt, så därför fick även CocoBängan följa med. Det glädjer mig att alla tre testades utan anmärkning! Ushkis son Ninon och Vira Blåtira (barnbarn till Dompan) testades också utan anmärkning. sköööönt!

Själv var jag ansvarig för att hålla katterna på bordet och det gick fint. Ett par katter var lite springiga och fick sederande medel för att coola ner sig, och OJ så lugna de blev.. Helt väck!

Nu ska jag ringa lite telefonsamtal, o vänta på att fejsboken ska komma igång igen.. Ikväll ska jag ta det jättelugnt, och imorgon är det årsmöte i kattklubben.

Ha det gott allesammans!

1 kommentar:

Puzzle sa...

Skönt att alla scanningar gick bra!

Kram, Malin