onsdag, november 11, 2009

Kampen är över..



I går kväll, strax innan klockan 23, tog mamsens kamp slut. Hon somnade stilla in, tätt omgiven av sina nära o kära. Hon var väldigt medtagen, men visste att vi fanns där allihopa, och hon hade inte ont eller någon ångest. Vila i frid, lilla mamma, jag är säker på att du nu är en ängel.

Självklart är vi alla mycket ledsna, men jag vill tacka för all omtanke vi har fått allihopa, inte minst mamma. Hon har vetat ända in i det sista att hon är en högt älskad människa!

16 kommentarer:

Lotta Franzén sa...

Åhh Malin! Jag tänker på dig! Många tröstkramar till dig och familjen.
/Lotta

Carro sa...

Det finns inga ord som kan ge tröst just nu, men ni finns i mina tankar.
Kramar,
Carro

Malin sa...

Malin, jag tänker på er, ta hand om varandra och ge varandra tid. Varma kramar Malin

Johan sa...

Jag tänker på er i er svåra stund.

Kramar

Anonym sa...

Åh Malin så oerhört svårt jag har att finna ord som tröstar ... Tänker på er och jag är säker på att din mamma får frid nu.
Kramissar i massor Marie

Puzzle sa...

Jag tänker extra mycket på er allihop nu. Ni finns ständigt i mina tankar!
Bamsekramar, Malin

Malena sa...

Kram Malin. En stor en.

RosaMilton sa...

Ta hand om dig och familjen så gott det går! Skönt att ni kunde vara där på slutet allihop oxå.

Anonym sa...

Kramar i massor. Tänker på Er alla
Kram Jane o Bert

Anonym sa...

Tänker på er och sänder många styrke kramar i massor till er all
från Malin ,Göran och Annette

Anonym sa...

Tänker på er och beklagar verkligen förlusten av din älskade mamma
Massa kramar från Lilly och Per-Åke

restless sa...

Många tröstkramar
Ulrica

Ingrid sa...

Beklagar förlusten av din kära mamma. Tänker på er alla. Tröstkramar från mig
Ingrid

Lisbet sa...

Det finns inga ord... Tänker på er och skickar tröstkramar.. /Lisbet

Unknown sa...

Jag finner inga ord som passar. Kan bara säga att jag är så ledsen för er alla!!!
/Sylvia

Zealous sa...

Åh, Malin!
En stor kram till dig! Du har skrivit så fint om din mamma. Jag är helt säker på att hon har känt sig mycket, mycket älskad.