tisdag, juni 16, 2009

Mardrömmar...

I natt har jag sovit oroligt och varit uppe då o då. Sharin har legat ömsom på min mage o kelat, ömsom på mattan brevid min säng. Än så länge känns det som att hon är i första stadiet, och det kan ju ta lååååång tid.. Hon ligger mest i trappan o ser lite lätt lidande ut.

Jag drömde en dröm som var så verklig att jag vaknade helt genomsvettig.. Sharin födde bebisarna, och jag satt brevid bolådan och det var mitt i natten. Först kom en dödfödd liten svart bebis, som var kritvit i en rund plätt runt nosen bara, inget annat vitt. Nästa bebis som kom var ett "stenfoster" och därefter födde hon ut en bebis som vägde 350 gram!! Det var en kille, och han var blåsilver utan vitt och jättestor! Såg ut ungefär som en treveckors kattunge. Jag tror att jag börjar bli knäpp över den här stundande förlossningen.. ;o) Men drömmen var ohyggligt verklig, och jag vaknade med ett ryck o kollade direkt var Sharin var. Hon låg brevid min säng, på mattan, och var fortfarande tjock o rund om magen.. Tack o lov!

Idag ska jag städa o plocka lite. Sen har jag lovat Wilma att vi ska gå ner till badet o ta ett dopp. Inte jag förstås, jag badar inte i första taget.. ;o)

Återkommer om det händer något i kattbebisväg!

Ha det gott o kramar o sånt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skit i drömmen och kom fram nu små söta friska bebisar. Nu väntar hela Sverige!
Kram Lilly

virvla sa...

Japp, nu väntar vi! ..och vi önskar att en liten procent av drömmen var sann för folket vill ha en blåsilverkille utan vitt! ;)
Kram Jessica

Anonym sa...

Tänk bara på min dröm om en Chokladkattunge nu sist, det
slog inte in :0) Så det är nog lugnt att drömma... Håller tummar att det är 3 st, 2 killar och 1 tjej..
Kramissar och lyssna inte för mycket på fåglarna heller i natt
/Marie

Susanne sa...

Ohh så spänande! Jag är nyfiken!
KRAM Susanne