måndag, juni 15, 2009

Inga bebisar än.. När kommer de?

Än så länge lugnt på bebisfronten. Sharin har haft mjölk i tuttarna sedan i lördags, så det är inte långt borta. Jag tycker dessutom att hon är hårdare runt magen än tidigare, samt att den har sjunkit. Känns spännande, det är ju Sharins första kull..

Annars händer inte mycket, jag jobbade en hel del i förra veckan, och det har tagit ut sin rätt. Sommarlovet för barnen är i full fart, med nattrammel för sonen och sena kvällar.. Suck.. Nåja, jag ska nog jaga upp honom tidigt imorgon bitti.. Jag orkar inte med att han vänder på dygnet.

Mamsen har haft tarmvred o legat på sjukhuset över natten, men idag fick hon komma hem. Provsvaren är fortsatt ok, och nu får hon en liten paus innan nästa cellgiftsbehandling kommer. Det kan behövas. Behandlingarna är rätt massiva, och jag lider med henne...

Ha det gott allesammans och håll tummarna för Sharins stundande förlossning, tack! Ta hand om er och era nära o kära!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska hålla tummarna för att din kära mor blir bättre.

Anonym sa...

Stackars lilla mamsen. Skönt att det det löste sig så hon inte behövde opereras när hon har så svårt ändå. Tänker på er alla.
Jag håller tummarna för Sharin och ser fram emot täta rapporter hur det går med förlossningen och bebbarna. Och massor med bilder hoppas jag på. Måtte du vara ledig ett tag nu, så du får ägna midsommar åt mys och pys med de kommande småttingarna, och så med övriga familjen också förstås./Kramar från Lily