torsdag, juni 25, 2009

Länk till fotoalbum..

Eftersom mannen är upptagen (mycket upptagen!Brasilien- Sydafrika.. Fotboll..) så klistrar jag nu in en länk till ett fotoalbum på småmissarna..

Bebisarna 1 vecka

Sen får vi se om det funkar.. Cobran är såklart med på ett par av bilderna.. ;o)

Mamsen är fortsatt inlagd på sjukhuset, det känns tungt! Men hon har hopp om behandling fortfarande och inte ont längre, vilket är huvudsaken. Det är inget skoj när det sprider sig, men än så länge finns lite kvar att prova i a f, och det är positivt. Jag försöker verkligen att tänka positivt och att peppa mamsen! Hon kommer i a f hem över helgen, sen blir det tillbaka till sjukhuset på söndag kväll.

Idag har det varit full rulle, sonen har firats med tacokalas, och fått sina presenter. Han var mycket nöjd! Äldsta dottern ringde från Taizé, hon har det bra och är glad att hon har näringsdryck med sig.. Maten är sisådär och de lever mycket enkelt, men hon har det bra och tycker att det är mysigt! Härligt, fast vi saknar henne mycket!
Cobran har badats, det var inte populärt, men till slut lade han sig i vattnet o såg mest lidande ut. Jag badar honom själv, sen får mannen torka... När han badats länge o väl så ställde han sig till slut upp på bakbenen o formligen VRÅLADE.. Tror att han skrek att det var nog. Men snäll är han, mannens Cobra! Efter torkningen fick han extra torkhjälp av sin Coco! Raringarna!

Imorgon blir det till att bygga utställning hela dagen lång, samt uträtta ärenden..

Ha det gott allesammans, håll tummarna för mamsens bättring, och för att världen snart ska hitta en bot mot all cancer! Ta hand om er och era nära, och kramar!

5 kommentarer:

virvla sa...

Jag håller tummar!

Anonym sa...

Tankar o kramar till Kalmar...

Anonym sa...

JAG SKICKAR HEALING TILL DIN MOR IKVÄLL VID 22-tiden om det är ok? Kan hon vara vid ro då?

Susanne sa...

Tänker på er!

Malena sa...

MASSOR med kramar till dig Malin!

Och bebbarna är ju bara FÖÖR ljuvliga. Namnen är de bästa jag hört, kunde jag så skulle jag bli matte åt hela bunten. Bara så. De är mina favvosar.