fredag, februari 13, 2009

Sömnlösa nätter..

Just nu funkar det inte att lägga in bilder på min blogg. Just nu. Men det är väl ett problem som går över antar jag.. Synd nog så hade jag i kväll fått fantastiska bilder på Coco *hjärta*! Men de kommer en annan dag. Dagens, eller kanske snarare nattens, blogg får således ståta utan bilder.

Jag är fortsatt rökfri och jag mår ganska dåligt över det. Den som säger att man blir friskare av att sluta röka, och piggare, måste mena att man blir det typ hundra år efter att man har slutat.. Eller nåt. Jag är negativ och irriterad, och som väl är så flyter lugnet på jobbet och innebär mest vak. Städuppgifter o annat är nästan slutförda, så jag kan med gott samvete pausa med att blogga en stund. Humöret är dock inte på topp, och jag känner mig allmänt förvirrad. Och trött. Plus att jag har konstant hosta och nysningar o snuva. Skit också.

Annars inget nytt på fronten mer än att vi har snö i Kalmar. Ganska mycket t o m. Så imorse cyklade jag hem i tjock snö, förhoppningsvis jagade jag bort lite kalorier med det. Wilma tycker snön är jätteskoj, så ikväll tvingade hon ut mannen för pulkaåkning. Mannen var måttligt förtjust, men han hade ju lovat! Själv har jag sovit mest hela dagen, och jag funderar på om man skulle kunna gå i ide. Då skulle jag bara sova o sova o sova ända tills allt röksug var borta och jag blev pigg o glad igen.

Nu ska jag kolla på Ally McBeal, sen städa lite o så är det Shark. Ibland är det faktiskt rätt kul program om nätterna. Ha det gott allesammans o trevlig helg!

Ett litet ordspråk idag också kanske? Vi tar ett depressivt.. ;o) Men ändå tänkvärt..

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.
av Stig Johansson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Malin
Här kommer det massor med styrke kramar från Mig på Stjärnskogen's

Anonym sa...

Hurra Hurra för Malin som är såååååå duktig med rökningen kanonstark,om du klarar det så vore väl det fasen om inte jag hnger på Varmt LYCKA TII.Kram Lena