torsdag, november 08, 2007

Tv och planeringsdag..


Idag har jag återfunnit en gammal favvis-serie, nämligen "Livet runt 30".. Jag följde serien så slaviskt man kunde på den tiden den gick, alldeles utan video och med usel tv, så när jag (faktiskt redan i går, men då såg jag bara de sista två minutrarna ungefär..) upptäckte att den går på kanal 9 så bokade jag tv:n varje kväll vid 18.. ;o) Inget Bolibompa härhemma direkt.. ;o)

Har idag ilat iväg på planeringsdag med jobbet, fast bara den korta stund som mannen kunde vara hemma, eftersom Wilmisen varit hemma idag också. Nu verkar det ha vänt igen, så ungen verkar pigg o glad. Vid hemkomst ägnade jag mig åt att försöka skura kyl och frysskåpsdörr rena från fingeravtryck, dvs mission impossible.. Nåja, lite snyggare än vanligt blev de dock..

Den tilltänkta spekulanten på kattungarna ringde idag o hoppade av, hon hade hittat en annan kattunge av annan färg. Så skönt att hon ringde o berättade det, en del spekulanter har tydligen ringt o bokat tider hos en del uppfödare för att sedan inte dyka upp ö h t.. Sånt är trist! Själv ska jag försöka våldgästa Marie o David i helgen ngn gång, bara för att få snusa på de små grisarna och gulla med dem. De är ju såååå söta!!! Supersöta! Har fortfarande inte en susning om vem man ska välja, men det klarnar i sinom tid.. ;o) Inte säkert att man ens behöver välja, alla kanske blir kvar!! :oO

Nope, nu blir det vikning av tvättberget och avstädning av bottenvåningen.

Vinkevink o ha det gott allesammans!

Inga kommentarer: