fredag, november 09, 2007

Skämmes på er svenska folket!

Jag säger bara skäms på er!
Christoffer Hiding är den bäste IDOL som nånsin kunde kommit, men tyvärr insåg inte Svenska folket det... Suck.. Inte för att vara taskig, men HUR kan man välja ngn annan före denna IDOL???? Nåja, finns det ngn cd-skiva jag kommer att köpa så är det Christoffer Hidings! Trots att han o jag inte ens har samma musiksmak!

Annars är allt gott i familjen Vildhjärta, imorgon väntar IDP-utställning!

Ha det gott allesammans! (utom ni som inte röstade på Chrisoffer Hiding!!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyft!!! Jag röstade inte på nån alls.. fast jag tyckte det var sååå sorgligt att denne underbare kille åkte ut. Fy sjutton så orättvist..

Anonym sa...

Instämmer med dig Malin! SÅÅÅ sorgligt att denne stjärna åkte ut - han är ju BÄST!!!!! Vilken chock!

Men han kommer att slå ändå - you bet! Han har en stooor fanclub!

Malena :-(