tisdag, november 06, 2007

Tisdag, och en massa inbokat!


Jag är kär i alla kattungarna på ett eller annat vis, hur fasingen tror man i sin vildaste fantasi att man ska kunna välja?? Suck...
Idag har jag jobbat, och mannen åkte till Växjö på IT-kurs.. Hämtade Wilma på dagis, hem o plockade o grejade, sen badade jag.. Jätteskönt med bad i kalla höstvintervädret! Bakade en kaka, och ikväll ska barnen och jag mysa med fika! Sen när Wilma har somnat så ska jag ha tvn avstängd o läsa, kidsen får sitta uppe o titta på Doktor House minsann...

På lördag ska jag o Bruce åka på utställning med Petra o hennes killar Salamander o Gandalf på IDP-utställning! Det ska bli skoj, och jag ser fram emot det. I morgon blir det således bad för grabbarna grus, undrar just hur de ska ta det.. Förra gången gick det bra här hemma, men nu..? Nåja, det ska nog inte vara några problem, men Gandalf lär inte gilla det...

Annars inget nytt på fronten, bara fullt ös medvetslös med allt man ska, borde och måste göra.. Fast det mesta är kul, önskar dock att jag hade bättre minne och mer ostörd nattsömn.. Wilmisen envisas med att ligga hos mig om nätterna när hon vaknar, och Dompan likaså.. Det blir trångt, kan jag säga! Jag är den som har minst plats, självklart... ;o)

Nu ska jag tvätta håret på Wilma, sen ska jag gå ner o inta soffan efter att ha plockat fram lite fika.. Nattinatti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det Smålandskattens utställning ni kommer på? Då syns vi där =)
/Lotta