lördag, januari 27, 2007

Dagens utflykt!

Idag har jag haft jätteskoj! Jag blev hastigt o lustigt inbjuden som gästdomare på IDP-klubben Smålandskattens Klubbmästerskap i Karlskrona idag, så jag hade en trevlig katt-dag! 19 katter hade jag på mitt bord, och jag tycker att det var skitskoj att "leka domare", men oj, så svårt!! Tur att jag hade min klippa o bisittare Marie med mig och min unge Maja, de hjälpte mig och var om inte annat moraliskt stöd till max! ;-) Fina, söta o goa katter hade jag på mitt bord och det var jättemysigt!

Idag har soffan Eketorp fått sin första dos kiss... Och tack gode gud för att det inte var herr viggesson som kissade... Det var Wilmisen som somnade o råkade kissa på sig.. Nåja, tur att allt är tvättbart..

Nu ska jag ner o softa, är helt slut!!

kramisar o natti!

4 kommentarer:

Malin sa...

Var e bilderna från KM? :)
Lycka till med soffan!
Kram
Malin

Anonym sa...

Ha, så lurad jag blev som trodde det var parning på gång. Men en ny domare det vore väl kul. Go on och fortsätt banan nu!!!!

Anonym sa...

Hon var jätteproffsig som "domare" våran Malin! Vi hade en fantastiskt rolig dag och jag tycker Malin ska ta det jobbet på allvar i framtiden. Stolt bisittare som har bildbevis till salu...
/Marie

Malin sa...

Vad kostar bildbevisen?? *fniss*