fredag, januari 26, 2007

Fredag.. o idag försov vi oss...

Imorse vaknade jag av ett ryck och insåg att det började bli ljust ute!! Fan, klockan var strax innan 8.. Upp o ringde till jobb, dagis o skola, de tre stora är förkylda o fick vara hemma idag. Puh, hela morgonen blir som ett värre kaos än vanligt när man försover sig..

Veckan som har gått har varit händelserik, vi har haft bomöte om våra hus ev ska omvandlas till bostadsrätter.. Själv är jag aningens tveksam, men det är klart att det skulle vara skoj att äga sitt boende.. Men det är mycket pengar!! J-ligt mycket pengar.. Och läget är absolut värt det.. Nåja, vi får se, ska på ett bomöte till innan vi bestämmer oss! Mannen ska iväg på kalas ikväll, så jag o barna blir allena. Vi ska kolla på "Let's dance" och käka chips (Beach 2007, släng dig i väggen!)... Ikväll måste jag också fixa med lite stryktvätt eftersom jag ska iväg hela dagen imorgon, och på söndag har vi styrelsemöte här hemma, så då lär inte mkt annat bli gjort.. I morgon ska jag iväg på en liten utflykt med Marie Bazooka, det ska bli superskoj och lite spännande... Berättar mer imorgon eller på söndag.. Känns lite pirrigt, eller egentligen ganska mycket.. Jag tror nog att jag har en hel del att förtälja imorgon.. fniss.. Hemlo-klubben.... fniss..

Nåja, nu kallar soffan Eketorp, så det är väl bara att glida ner i den och läsa vidare i sin bok.. Barnen o jag har hjälpts åt med disk, tvätt o vikning av tvätt, så på den fronten är det lugnt o mannen är iväg o handlar godis, så kvällen är räddad o jag ska bara softa o ta det lugnt.. Fan, jag måste visst laga mat också... Nån som vet om det är dödsstraff på att servera sina ungar flingor o macka till kvällsmat?? ;-)
tack o hej o kram från mej!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Näää då, det är INTE dödsstraff på att ge ungarna flingor, mackor och mjölk, men det är väldigt smidigt!
Tror nog Dina barn har överseende med detta då de får mysa med "Morsan" i Ektorp!/Kram

Zarkeshas sa...

Det kommer gå toppen imorgon! Promise! ;) Kom bara ihåg det där om näbben.. *fniss*

Kramar
/Carro

Anonym sa...

Hejsan Malin
det kommer att gå jättebra imorgon ,skulle vilja se och höra allt ,håller tummarna för er
kram Annette
(ps nu vet jag varför Maja ville bo hos oss Flingor och mjölk på en fredagkväll bläää;)!!!)

Anonym sa...

Låter som det är parning på gång?! Utflykt en hel dag!!!!! Jo,jo var åker man på utflykt en hel dag då. Är väl knappast skidor nere i Kalmar!!!! Och hmmm jag har hittat den blivande fästmannen på en annan hemsida!! Så jag vet vem det är... ha ha. Lycka till ialla fall. Jag håller tummarna för er!!

Lynxeyes-nfo sa...

Flingor o mjölk är väl bra så det förslår på en fredagkväll *fniss* är man en trött småbarnsmorsa så är man.... Tro mig jag VET hur det är *hihi* Får man sen mysa i soffan med mamma o kolla tv så är man nog ganska nöjd ändå ;)) Krm från en småbarnsmorsa till en annan!!!