måndag, januari 29, 2007

Snö överallt...




Här är det snö, det vill jag lova.. vojnevojne.. Kan säga att cykelturen till jobbet imorse mer var som en promenad, för hälften av vägen fick man leda cykeleländet..för att ploggubbarna hade roat sig med att ploga hälften av cykelvägarna o struntat i den andra hälften.. Jaja, vi får väl se hur många ggr de plogar vår bilväg ner hit, förra året plogade de tre ggr... På hela vintern.. Det var isgata, det kan man lugnt säga.. Lite bilder levereras här från min utflykt i domarringen.. Hahaha... Bara att hoppas att man inte var alltför usel.. Roligt hade jag i a f, och man får ta det för vad det var, dvs en kul grej!
Ett kort på Sun King kom i mailboxen idag! Han är ju för söt! Tack för fotot Marita, den manen som Sun King ståtar med kan Bruce bara drömma om i nuläget.. fniss...

Inte mycket annat nytt på fronten, jobbat hela dagen och vid hemkomst fick man torka blöta golv o hänga upp alla vinterkläder.. Har inte hunnit plocka med Wilmisens rum idag heller, måste sortera upp alla hennes leksaker o grejor så det blir lite ordning o reda därinne.. Fasicken vad man hinner lite.. Dygnet har för få vakna timmar helt enkelt..
Men nu ska jag gå ner o bädda min soffa o läsa en stund, för jag är hiskeligt trött i vanlig ordning.. Johan mailade innan o berättade att jag fanns på BLTs andrasida.. fniss.. så nu är man kändis också! Hahaha... Jag lovar att inte låta det stiga mig åt huvudet.. *asgarv*
Vill också passa på att gratta Bruce ärkekonkurrent Mandel till första certet.. Jisses amalia så spännande det blir i Borås.. Jag kommer väl att börja lipa av ren nervositet..
Natti natti o kramar till alla vänliga själar (de onda själarna bryr jag mig inte så mkt om...)!

Ps De eminenta fotona på mig som domaraspirant är tagna av min ständige vapendragare Marie Bazooka.. Ds

3 kommentarer:

Zarkeshas sa...

Skoj att få se dig in action.. ;) Tycker att du ser väldigt seriös och engagerad ut. Bra jobbat med kameran Marie! :) Var Johan också domare eller?

Kram kram
Carro

Anonym sa...

"Ärkekonkurrenten" Mandel bugar och tackar för gratulationer, och som det ser ut i dagsläget tror jag inte Du behöver vara orolig inför Borås! Mandel kan definitivt inte ståta med Bruces storlek, det är mest ÖRON på "lilla" Grynis!
Och som vi alltid sagt Malin, må bästa katt vinna, bar vi har kul och DET har vi ju!/Kram

Malin sa...

Ja här är ju bilderna! :) Håller med Carro, du ser ut som om du hör hemma där!
Kramar
Malin