lördag, oktober 28, 2006

ex 1, biv o nom...



Nu ska vi ut o fira, och vi kan verkligen fira! Bruce Ex 1, Biv-j och nom, Vigge cert o Biv o Nom, Yatzy cert o NOM!!! Hurra! Terrysarna blev med cert o biv om jag inte minns fel, men annars är det inte många resultat som fastnat.. Återkommer med mer bilder o info senare under kvällen (natten.. fniss) TACK för tumhållningar o allt! KRAM!!! )å gissa vem som lipade ögonen ur sig när Bruce Viggesson blev ex 1 av 4??? O då kan ni föreställa er hur jag lipade när han blev BIV. o Nom var bara så hetl otroligt att allt smink till sist försvann, tvättbjörnen Holgersson hade gjort entré på WW... Fniss...)

6 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS!!

Anonym sa...

GRATTIS Malin!! Vi som inte fick åka till slut håller fyra tummar och åtta tassar!
/Ingegerd

Anonym sa...

Nej men VAAAAAA KUL JÄTTEGRATTIS FRÅN Mandel och Häxan!

Anonym sa...

Hejsan
JÄTTEGRATTIS
oh! vad härligt håller alla tassar och tummar här hemma
krama alla från Mig
Mimmi hälsar jättemånga grattis pussar till systersonen
kram från Annette,Göran och Malin
S*StjärnSkogen's

Malin sa...

Ett gigantiskt grattis till er!! Du är fin med eller utan smink! Hade jag varit där så hade jag bölat med dig, jag är en likadan pipsill!
Stor kram o lycka till idag!!
//Malin

Zarkeshas sa...

Hurra!! Stooort GRATTIS till er alla! :) Släkten kan.. *fniss* Håller tummarna hårt idag!

Kramar