söndag, augusti 27, 2006

Nu är jag jävligt trött!!!

Satt precis innan o skrev ett lååååååångt inlägg, men vips så blev det snurr när jag skulle publicera och hoppsan! Där försvann det... Skittrist.. Å aldrig lär man sig att kopiera innan man skickar... En sådan busenkel sak liksom, bara markera o kopiera o klistra in i notepad, men ändå glömmer jag nästa ALLTID att göra det.. Nåja, är man en korkskalle så är man.. Somligt är bara inte "meant to be"..
Här är allt bara bra, vi har tillbringat förmiddagen med att städa och sedan åkte vi till mamma och hennes man för att fira brorsans 25-årsdag. Lillebror börjar bli stor!! Jag och min andra lillbrorsa Coffe gick ihop och jag köpte en skitsnygg löpare samt en "äppleformad" vas i svart glas och ett jättevackert limegrönt glasfat (Ingela Benson) och brorsan blev jättegald. Min andra lillbrorsa är i Grekland, så honom fick vi inte träffa denna helgen (hrmpf..33grader varmt, nädå, jag är inte avis alls..) men vi fick träffa storebrorsan med fru o lille söte Gabriel (jättegoa bägge två) samt Coffes flickvän (jättesöt o rar!) å så var det ju mamsen o hennes man, som vanligt gärstfria och underbara! Mamsen visade flinten och sin jättesnygga peruk! Hon såg jättefin ut i sin peruk, men allt klär en skönhet, eller hur?! När peruken åkte av så blev hon...morfar!! Hon är så kolossalt lik morfar att man nästan svimmar!! Fast en feminin variant såklart! Vi åte exotisk bricka, sedan drog Stefan till Stockholm, och vi andra käkade tårta och fikade. Regnet stod som spön i backen och som en blixt från klar himmel så slog åskan ner i skogen! Vi blev skiträdda allihop, det var verkligen en fruktansvärd knall o blixt samtidigt! Tack o lov att det regnade jättemycket, för då var det knappast någon risk att det skulle börja brinna, o det var ju bra.
Kattbebbarna mår bra, men jäklars vad de springer runt i bolådan! Bara Corpse Bride som är cool och äter o äter o äter, de andra har värsta aktivitetsnivåerna och springer varv på varv i lådan.. Märkliga ungar, troligtvis ett Drakborgsdrag... ;-)))
Nu ska jag gå ner o pyssla med liten Loppa, som surat i dagarna 6 för att vi har kattbebisar! Hon har inte ens kommit när vi har kallat och DÅ är hon SUR! Sist hon var riktigt sur var när Dompan flyttade hit, då låg hon högst uppe på bokhyllan o vägrade komma ner för annat än mat o lådbesök.. Hmmm.. Nåja, med lite fjäsk brukar det ordna sig.. ;-)
GRATTIS S*NENYAS GENTLEMAN JIM till SW'06!!!!!!*gör vågen* Den titeln måste man väl verkligen ha förtjänat efter en j-la massa BIS:ar, eller hur?! Jättegrattis, hoppas ni är ÖVERLYCKLIGA nu Lena, Lotta & sist men inte minst Jim! ;-)))

5 kommentarer:

Anonym sa...

ÖVERLYCKLIG är det minsta man kan säga just nu faktiskt!!!
TUSEN TACK FÖR GRATTIS O TUMHÅLLNING!!!!!!

Kraaaam!!! Lotta & Jim....JW & SW'06 =D

Zealous sa...

Bebisarna är uuuursöta! Förstår att Loppan blir avis när hon får konkurrens (grattis, ni är också lyckliga ägare till en tvättäkta Diva! :-)).

Anonym sa...

Hejsan
det därmed att ungarna går det har dom defentivt efter Pappa för det var lika med kullen som jag har
Chastity satt och skrek efter 1dgr och då trodde jagatt hon var sjuk men hon ville bara upp och ha mänsklig kontakt och när dom var ca 1/2dygn försökte Curraco gå så nog är det efter Maximus allt
kram dom små från "Farmor" och pappa katt

Anonym sa...

Visst är det härligt med livliga barn som är så gosiga!! Lite stressigt kan det kännas, men om de blir för jobbigt så stoppa dom i kängurufickan och pyssla med annat ;-)

Anonym sa...

Åh, var 17 e du Malin jag saknar Dig och Dina inlägg?!?! Kom igen nu och låt oss bli up-to-date!
Kram