måndag, augusti 28, 2006

Lurad...

...Donnie Brasco är inte ns.. Han är ns 09, för han har en yttepytteliten vitfläck bak mellan låren.. Skit också! Nåja, fin är han i alla fall, men jag kan inte hjälpa att jag blir lite besviken ändå.. Jaja, de mår bra i alla fall de små trollen, och alla har de röstresurser som heter duga! Mamma Dompan har just nu inte fullt i juvren eftersom kattungarna ökat explosionsartat i vikt och därför är lilla larven Edward och Donnie inte nöjda. De SKRIKER och jag har inte kunnat låta bli utan gett dem några små snuttar med KMR.. De stod lite stilla i vikt i går, men efter en liten dutt KMR och tuttvakt så har de ökat bra igen. Inte konstigt om de inte går upp mer, herregud, de springer MARATON i bolådan! Edward har nog en släng Damp och Donnie likaså, för herrejisses så de springer! Har aldrig sett så aktiva bebisar i hela mitt liv! Tjejerna är coolare, även om också Shantaram är som en liten larv o krälar runt. Corpse Bride..äter..o äter..o äter ännu mera.. Hon är mer rund än lång nu, och inte fullt så aktiv som sina syskon. Edward är ju så läcker också, för han vill gosa! En kelkatt alleredan! Donnie har fått små ögon, liksom Corps Bride & Edward, men Shantaram är ännu blind. Jaja, den här kullen lär ta livet av en, man tror de håller på att dö med jämna mellanrum, så de springer o skriker.. Men de mår bra, de vill bara gosa... hoppas jag... De tystnar så fort man tar upp dem o kelar och Edward o Donnie slickar t o m på mina fingrar.. Märkliga ungar det här!

Annars är vi snorförkylda allihopa och jag har varit på heldagsutflykt med grabbarna på jobbet idag. Stefan har det bra uppe i Stockholm och Loppan har varit på nedervåningen o busat med Bruce. Candy o Blossa är alldeles upprörda över kattbebisarna, så de sitter i givakt utanför bolådan, beredda att rycka in med första hjälpen om mamma Dompan vill ha dem där. Det vill hon än så länge inte. Nåja, vi får se vad som händer, nu ska jag ner o väga de små grisarna, sedan blir det sängen.. Nattnatti!

Inga kommentarer: