söndag, september 13, 2009

Nattjobb...


Tänk så fort tiden går!!! Ovanstående bild är av Brucen o Cutie, när Cutie var endast 10 veckor.. Nu är han minst lika stor som Brucen..

En vecka kvar till SW, knappt! Jag ser fram emot att få åka dit, framför allt för att få träffa alla goa vänner i La Familiga igen! Det ska bli så kul! Resultat för våra unga pojkar har jag inga som helst förväntningar på, jag räknar kallt med att något ska gå åt pipsvängen, det här är ju inte riktigt vårt år, och ingen av dem är i full päls eller i full utveckling. Å andra sidan så kan de ju följa med ändå o träna lite. De är ju trots allt kvalificerade! :o)


Ushki har fångats på bild under sin favvisparning, dvs av Bruce Viggesson. Om ca 60 dagar nedkommer Bruce förmodligen med en kull.. *skojjar*



En som jag däremot får en kull med Ushki är ovanstående dam, Delfinia Daggkåpa, aka Kitty! Fina tjejen, jag håller tummarna stenhårt att den valhänte spanjoren ska få in sin lilla morot på rätt plats..


Återigen en gammal bild, denna gången av söteplutten Cobran, alldeles nyfödd! Tänk så söt liten plutt!! Jag ska försöka behålla denna bilden i min hjärna när han råmar efter flickor som mest...


Å vid nio månaders ålder såg han ut så här! Kanske dags för familjen Vildhjärta att uppdatera sin hemsida ordentligt snart? Suck.. Jag förstår inte var tiden tar vägen? Nu är det visserligen fotbollssäsong och kyrkoval, så mannen är fullt upptagen... Men ändå... Får väl se vad mästerfotografen tar för foton på SW, eller får jag väl hyra in en bra fotograf som kan lägga en dag på att plåta kissarna. Själv är jag ärligt talat inte så bra.. Jag har fortfarande inte lärt mig kameran, och frågan är om jag någonsin gör det?!

Jobbets första nattimmar bjöd på obehagliga överraskningar i form av kräkorgie, så jag har städat massor.. Men allt annat ska städas också, så jag antar att jag inte har tid att sitta här o filosofera längre.. Imorgon ska vi på Kina-restaurang med släkten, ska bli jättemysigt!! Därefter ska vi ner till mamsen o fika!

Ha det gott allesammans o kramar!

Inga kommentarer: