torsdag, september 04, 2008

Fotokväll och trött..



Söt söt Kossa mu! Han är en riktig raring!

Kvällen har rasat fort, simskola, lite plock, Idol på tv och sedan ett program om Adhd. Dagen har varit i full rulle också och jag har lätt ågren över allt jag måste hinna med innan jag byter jobb. Det plus en massa annat. Jisses, jag blir stressad av bara tanken..

Dagens bästa är att kattungarna är raringar och sååå mysiga!! Inte så lätt att fota alla gånger, men goa o mysiga. Dagens bästa två är min jobbarkompis unge, som är helt ljuvlig. Ungen hade i sin sexårsgrupp fått göra ett självporträtt, och sedan intervjuade fröken barna o skrev under porträtten deras beskrivningar. De flesta ungar hade skrivit "Jag har blå ögon o brunt hår.. " osv.. Inte min jobbarkompis unge. Följande stod att läsa under hennes självporträtt:
"Jag ser bra ut. Helt perfekt."
Kan man annat än jubla??? Till saken hör att det är en synnerligen go unge, och att hon har god självkänsla och är trygg i sig själv kan man ana va?!

Dagens sämsta är att jag har stressat för mycket och att Beirut är fortsatt Beirut med råge.. Suck.. Jag behöver börja jobba på nya jobbet snart, annars gror här igen fullkomligt..

Ha det gott allesammans!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Programmet var kalas!
Hur var det nu med struktur, ordning och reda, stress, osv... Känns igen??
Kramar i massor!
/Kattis

Vildhjärtas sa...

Japp! Allt kändes igen! Så nu är man självdiagnosticerad... *asg*

Zealous sa...

"Jag ser bra ut. Helt perfekt."
Hon kan bli ruskigt rik på att lära ut sådant... :-)