fredag, januari 25, 2008

Loppis kvar över helgen..

Dagens rapport har egentligen inte mkt att förtälja..
Loppan har lite tunn njurbark och något oidentifierbart i urinblåsan, så nu måste man öppna henne och ta biopsier. Hennes fip-värde ligger på 1:640 vilket är ett medelhögt värde, kan indikera på Fip, men också vara normalt. Man vet liksom ingenting. Idag kissar hon inte blod. Annars inget nytt, troligtvis väntar man till måndag med op, och då kanske vi kan få positiva besked. Eller inte.. Hoppet lever än, fast det är svagt.. :o( Jag tänker på liten Loppa, hoppas hon har det bra och att de kelar henne mycket.. Hon saknar nog oss lika mycket som vi saknar henne..

Trots allt elände sätter vi oss snart i bilen o åker till Örebro.. Jag kan varken göra till eller från för Loppan, och ingen av katterna som bor här ska med på utställningen, så ngn smittorisk finns det inte vad det än är Loppan har drabbats av. Alla andra katter är pigga o glada och mår gott, som väl är, mitt i allt elände. Jag håller tummarna för Loppan och tackar alla er som jag vet tänker på oss och håller tummarna för att liten Loppa ska bli frisk. Hon är oss så kär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liten loppis!
Vi fortsätter hålla tummarna.
kramar i massor!
/Kattis

Anonym sa...

Känner med dig, sjuka katter är inte kul.
Hoppas att de hittar vad är och att det går att behandla.

Kram Anna Kattfarmare