måndag, september 03, 2007

Måndags-stress o ont i magen!



Jag blev så hiskeligt glad när jag såg bilder på de fina grabbarna Donnie o Edward i mailen ikväll.. Av sin tålmodiga matte kallas de för "de norska ingenjörerna", då grabbarna lyckas med diverse bus o upptåg.. T ex att bita telefonsladdar... ;o) Tusen tack familjen, för att ni orkar med de busiga grabbarna och för att ni älskar dem så mycket o tar väl hand om dem! Ni är underbara!

Annars är det full snurr i vanlig ordning, mitt magonda ger dock inte med sig, och i dag drabbades jag av några minuters frossa på jobbet.. Frös som en hund.. Nåt lurt är det, men jag har inte tid att vara sjuk.. På torsdag bär det iväg.. Marie Bazooka Fairyheart (som f ö har uppdaterat sin hemsida!) och jag ska ut på en låååååång resa för att kika på Norska skogkatter! Jättespännande! Sen får vi väl se om jag överlever den här trippen, drömmer mardrömmar om att krascha med planet.. brrr...


Men nu måste jag fortsätta med mina göromål.. Har tusen saker att göra.. Kramisar till er alla!

Å förresten, ett MEGASTORT grattis till Mandel, Häxan, Pejan och S*Kattilaforsen som idag har fått minimandlar! Bruce hälsar high five till Mandel!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!
men snart måste det komma nya bilder på bebbarna!

Zarkeshas sa...

Nej, inte bli sjuk nu inte! Ser fram emot rapport när ni har landat här i Sverige igen... ;)
Kramar,
C

Malin sa...

Krya på dig & ha en fantastisk resa!!
Kramar
Malin

Anonym sa...

För en som inte är så insatt i vad som händer i Kalmar... Vart tusan ska ni?? Blir ju jättenyfiken!!!

Zealous sa...

Älskar bilder på Edward!

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa! Det låter hemskt spännande...