tisdag, september 04, 2007

Nervös tisdag...


Nu känner jag mig stressad igen, allra helst för att flyga! Är fullt o fast övertygad om att jag kommer att dö i en flygolycka, frågan är om det sker nu? Vi ska alltså flyga iväg på torsdag o titta på kattungar, om nån undrar.. fniss...Men bara titta... ;o) Så mer än så spännande blir det inte, men jag kommer att återkomma med bilder från resan i nästa vecka, när vi (förhoppningsvis) kommer hem... ;o)

Annars no news on the front, bara stress o styr med att försöka hinna få allt i ordning innan resan... Barn o man o katter ska stanna hemma, så bara jag far i väg.. Ska bli rätt skönt, kanske slipper de obligatoriska, dagliga tusen frågorna och de dagliga "Mamma!"-ropen.. Även om jag troligtvis lär sakna dem också.. fniss...

Nu blir det dusch och bädd, sen sängen.. Trött som en gnu och det magonda ger inte med sig.. Inte bra... Magcancer? Är man hypokondrisk så är man... ;o) Det är inte magkatarr och det är inte nåt annat jag känner igen.. Så jag hoppas att det inte är nån läskig magbacellusk.. :o(((

Tack o hej, leverpastej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du tror inte magontet har med resan att göra??
Du ska se att den försvinner så fort du får i dig en rejäl jamare på flyget ;-))
Draken som undrar hur det går för Demonius och vill se nya bilder. Stefan får vell fixa det??
/Kattis