onsdag, september 05, 2007

Sista bloggen på ett tag..

.. o det blir en kort en, för i vanlig ordning har jag gjort ungefär hälften av vad jag borde ha gjort innan avfärd.. Men, som jag brukar säga, varför skjuta upp till i morgon det man kan göra i övermorgon?? Suck.. Är o förblir en oförbätterlig själ misstänker jag, men men.. Idag har jag haft ursäkt i a f, har legat med ont i hals, ont i näsa, ont i huvudet och allmänt hängig på soffan och bara försökt överleva.. Inte alls skoj! Ont i kroppen glömde jag visst nämna, men det har jag också haft.. Tror att jag fyller 87 i höst istället för 37, åtminstone känns det så i kroppen.. MEN det magonda har försvunnit i a f! DET är ju bra, för jag tror inte att egen potta uppskattas på flygplan..

Så bär det iväg imorgon bitti kl. 9.08 från tågstationen och såsmåningom med flyg mot sydligare breddgrader! Jag hoppas att våra små underverk är just underverk, om inte så får det väl bli bra ändå! Känns skönt att ha min kompanjon Marie med, dock är jag inte lika säker på att hon uppskattar mitt virriga jag lika mycket som jag uppskattar hennes organiserade planerande jag.. ;o) Men kul ska vi passa på att ha!

Kattmat o sand finns hemma, mat i frysen, bullar i frysen.. Lördagsgodispengar till kidsen, kalaslappen till Wilmas kalas på kylen, kalas-paketen i en påse i hallen, barnen i sina sängar o själv har jag bara några små detaljer i packningen kvar.. Ska skriva en liten lista o lägga på köksbordet så kommer jag ihåg.. Hoppas jag.. ;o)

Håll i hatten, here we come! ;o)

Å OM jag nu skulle dö i en flygkrasch så vill jag bara tacka alla nära o kära o framför allt mina allra käraste barn o man o övrig familj för en trevlig tid i livet! ;o) Sen får man väl hoppas på ett "andra sidan" och ve er vad jag i så fall kommer att spöka för er alla.. ;o)

Sorry Draken, hann inte ta bilder idag... Kommer i nästa vecka!

kramisar till er alla o håll tummarna att allt går bra!

5 kommentarer:

Zarkeshas sa...

Håller tummarna håååårt! Ska bli väldigt spännande att se vem det månde bliva om det nu blir någon! Tror jag vet vem som är favoriten den här veckan, men som du vet så kan det lätt ändras till nästa vecka... ;)Detaljer, detaljer, detaljer...
Ha det riktigt gott nu både du och Marie!
Kramar!
/Carro

Malin sa...

Håller tummarna för er! Ni kommer få en fantastisk resa! En cerveza för mig oxå! *schkål*
Ni kanske ska passa på att kika på katter också eller? Bli inte för full nu Malin! ;)
KRAMAR!!
Malin

Anonym sa...

Det här fixar du !
Bara säg till piloten att köra försiktigt och ta dig en stänkare innan du går ombord!

I ditt läge hade jag varit mer orolig för hur hubbyn hade fixat det där med barnen alldeles ensam :)

Vet i tusan om min hade gjort det med våra fem huliganer!

Ha en underbar helg!

Kramar KalmarLinda

Anonym sa...

Jag är så nyyyfiken på var du är och vad ni gör!!! Blogga snaaart igen och berätta!!!

Malena

Malin sa...

Var blir ni av?!?! Har ni somnat på stationen? *fniss* Kommer ni inte hem snart? :)
Kramar
Malin