lördag, juni 09, 2007

Blom-kullen 1 vecka!


Gud, så fort tiden går! Bebisarna är redan 1 vecka gamla, och såväl Gandalf som Delfinia har fått syna världen med alldeles nyöppnade ögon! Hur söta som helst! Gandalf fortsätter öka i vikt med raketfart, nu väger han 311gram och har således gått upp hela 180 gram på en vecka.. Vi får väl se varthän han slutar.. Tjockisen.. Det är svårt att utröna något om hans typ, för han är så sabla tjock att allt bara är runt och gott o mysigt.. Honom kan jag inte se kritiskt på överhuvudtaget.. ;o) En liten blomma som utvecklas extremt fint är ju vår lille cremebulle, honom ska det bli kul att följa! Han ser så vacker ut! Delfinia ser också läcker ut, o Lill-Vale är en sån liten pipsill som är omöjligt att fota! Han vrider o vänder sig och krånglar och är alldeles hopplös! Det är nog farmors adhd-linjer som slagit igenom fullt ut på honom... Vikterna är: Delfinia väger 225g, Salmander väger 224g, Demonius 196 gram och så tjock-Gandalf väger 311g..
Nu ska vi uppdatera hemsidan med 1 veckorsbilder och sedan blir det filmkväll.. Återstår bara att enas om vad vi ska se.. Samma tjafs varje gång och jag bara VÄGRAR se på skräckfilm! Jag o Maja håller hårt på att skräckfilmer inte är bra, och de andra tre är emot.. De gillar skräck.. Suck..

Ha det så gott allesammans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Cremebullen är super snygg!!!
men jag är naturligtvis förtjust och känner igen adhd barnet;-)
/Kattis

Zarkeshas sa...

Skräck är bra! Ja kanske inte allt, men generellt iaf.. ;) Cremekillen överraskar fortfarande måste jag säga. Annars är det väl lillblomman som vinner för stunden.
Kram,
C

Anonym sa...

Alltså.... vad är det med alla cremehanar nuförtiden??
Jag vet inte vilken i raden som jag fallit pladask för nu... din är då inget undantag!!
Hm... jag undrar vart detta slutar dock... undrar om det finns nån högre makt som vill att min nästa hane ska vara en creme???

De ser alla jättehärliga ut!!! Men cremen e dock favvisen!!

Kram Lotta

Zealous sa...

Vilka sötlökar!!! De ser ut som tjocka små marsvin! :-)

Kram,
Nina