söndag, juni 03, 2007

Shanta NOM!!!!

Hallelujah moment! Shantaram blev Nom idag, hon slog ut birman hon tävlade mot... Så nu blir det intensiv tumhållning och önskningarna har vuxit till att man önskar att hon får en röst.. Men det mest roliga som känns just nu är att vår Dompa har fått två kullar och i den första kullen blev Polar Bear SW och nu i hennes andra kull blir lilla Shanta nominerad! Det känns superkul, helst eftersom Dompan från början var katten som ingen ville ha!
Megasuperdupergrattis till Lotta Långäng som fått sin härliga Hdvig S*Ulabrands Opal) nominerad som vuxen hona, Hejjahejja!!

Kramar till alla och HÅLL TUMMARNA!!

Ps Kattungarna mår prima, mamma Candy lämnar inte bolådan utan ligger där o tar hand om sina små! Två av dem har gått upp i raketfart o de andra två sackar lite, men de mår bra allihopa o Lill-Vale skriker inte så mycket, så nu verkar han ha hittat rätt tutte! Även om det hade varit kul med SW så är det än mer roligt att vara hemma med de små grynen o pussa på dem.. Mamma Candy behöver också extra omsorger i form av klappar o mat serverad i lådan så att hon mår väl, så hur roligt det än hade varit att vara på SW så är jag ändå på precis rätt plats! Ds

Uppdatering kl.15.16

Shanta fick ingen röst i panelen, en röst vardera på en skogis o en maine coon, annars gick alla andra röster till en norsk birma som blev SW junior, grattis!! Själv satt jag med i telefon och fick höra mitt o Maries namn ropas upp som ägare till Shantaram och då föll en liten tår, det måste erkännas... Jag är så stolt över att Shanta visade upp sig och enligt Marie var hon helt avslappnad och kolugn trots alla applåder o allt stim o stoj o musik. Härligt med sånt temperament!! Så nu kan jag lugnt återgå till mina sysslor som består av att bleka Linns hår, vika tvätt o pyssla med kattungar..

8 kommentarer:

Zarkeshas sa...

WOW! Grattis till Shantas NOM, et var inte illa! Håller tummarna stenhårt... :)

Kram kram,
Carro

Lynxeyes NFO sa...

Mer än en tår trillade av att bara läsa o följa på nätet!!!! Superdupermegagrattis!!!!!
Stor kram / Sophia

Anonym sa...

Hej familjen Vildhjärta!
Grattis till Candys bebisar, goa och runda som alltid :-))
Grattis till Dominos vackra avkommmors resultat på SW, Shanta NOM och Bazooka CACE.


Veronica m.familj

Anonym sa...

HURRA...idag kan till och med jag skriva en kommentar...det häner inte alltför ofta!
GRATTIS till både bebisar och Shantas + Bazookas lyckade helg!/Kram

Malin sa...

Grattis till Vildhjärtas resultat i helgen! :)
Kan medd att jag oxå satt med tårar i ögonvrån när jag såg Marie med Shanta uppe på scenen ! ;)
Ses snart! Pussa bebbarna!
Kramar
Malin

Zealous sa...

Grattis till Shantas NOM och givetvis massor med grattis till de nya Vildhjärtana! :-)

Kram,
Nina

Anonym sa...

GRATTIS till Shantas nominering och till en nästan helblå kull!
Jag var på plats på SW och fick se hela härligheten. Shanta är en riktig skönhet. Skickar över några bilder sen.
Blir det månne blåblommenamn på bebis blå och så förstås en cremeblomma (finns det förresten nån blomma som är creme?)
Kramar från Lilly

Anonym sa...

Men hej lilla Malin!!

Först o främst grattis till dina små sötnosar!!!! =)

Tack för grattis o tumhållning!! Jag är både stolt o nöjd med helgen!! =D

Å för den delen så gick det ju lika bra för dig i helgen o det är ju jättekul!!! Grattis till det oxå!

Nu väntar det utställningsvila igen... =)

Många kramar!