torsdag, juni 22, 2006

Trött...

Hej hopp!

Idag har jag "softat ner" och gör ingen avancerad blogg.. ;-) Jag är trött o sliten och har jobbat heldag, handlat skor till mannen ( ett gediget projekt i sig eftersom han äntligen skulle överge sin CAT-dojjor (kängor!)) för tygskor och storhandlat på Coop. Nåja, allt har gått väl, mannen har numera tygskor och maten för helgen är inhandlat, men Beirut består... Imorgon får det bli ett tokryck innan vi åker iväg för midsommarfirande... Ikväll ska jag bara ta det lugnt och nu ska jag gå ner o ta en titt på Basiliens match.

Tack alla ni som är så rara o pushar o peppar, I luv u!!! Men jag vill också förtydliga att jag inte klagar genom bloggen! Jag vill bara skriva dagbok, typ.. Jag älskar alla mina ungar och jag skulle aldrig vilja byta med någon, men ibland blir det bara för mycket... Och då gnäller jag via bloggen.. Fniss.. Förlåt mig.. Jag ÄR stressad och jag BOR i Beirut, men jag lever o vill ändå inte byta, så det är inte gnäll....

Kan också tillägga att Poláren äntligen blivit pappa (pedofilgubben!) och jag ser fram emot bilder på de små knottingarna!

Bruce Viggesson växer bra, har gått upp 300 g på en vecka och väger numera 3,7 kg.. Och han är inte ens 6 månader än.. Ingela, hans ben är verkligen som Erox falukorvar... Om inte värre! ;-)

Nu ska jag gå ner o kika på Brasilien, matchen har ju redan börjat...

HA EN TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPA, OCH SÄRKILT HÄXAN, LOTTA, SOPHIA, och så INGELA & MALENA the favourites! Ni är ju för söta o rara! I love ya! Förlåt om jag inte hinner skriva hos er, för det är faktiskt prio ett, men som ni ju vet är det en massa annat som härjar!!
Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Malin!! Jag hoppas på att du får en underbar midsommar idag med barnen och tygskokillen!!*kramar* ibland blir det bara fullt upp..och visst är det jäktigt då. Du är helt fantastisk med allt!!

Skall bli så otroligt roligt när jag får se Bruce på utställning nästa gång,vad roligt att han oxå fått scans frukost benstomme..visst är det nått alldeles extra!!Pussar & Kramar och ha det mysigt idag!!