söndag, januari 24, 2010

Lördagsnatt på jobbet.. Igeeeeeeen...


Ovan London Boy, sötast i stan!!!
Det har varit mycket jobb den här veckan, är inne på 50 timmar nu och imorgon jobbar jag ytterligare 10.. 60 timmar på en vecka, rätt mycket.. Nåja, jag är faktiskt ledig nästa veckas tre första dagar, tack o lov! Februari med mycket ledigt hägrar också, det är skönt att se fram emot! Hemma blir allt lite halvt upp o nervänt när man jobbar mycket, man sover en del o resten av tiden ägnas åt lite hushållspyssel och så måste man ta det hyfsat lugnt åxå för att orka! Veckans höjdpunkter hittills har varit ett besök på Elwins lekland, det uppskattade Wilma mycket! Sen var det såklart besöket hos småpluttarna London Boy, Vincent, Aldo och Bea, supersöta små kattbebisar! Så mysiga!


Vincent, en liten raring!

Jag har ärligt talat inget roligt att förtälja, och tack o lov inget tråkigt heller, så det är delvis därför jag inte bloggat.. ;o) Mer inspiration kommer väl med lite ledighet, just nu är huvudet upptaget av jobb, jobb och jobb...


Gulle-Bea!

Mannen är på punkkonsert i Malmö, så Äldsta o Sonen passar lillgrisen Wilma. TT är hos kompis. Idag har de tre tjejerna varit på bio, "Alvin o gänget 2" och på måndag ska mannen o jag se sista delen i Millenniumtrilogin; "Luftslottet som sprängdes".



Avslutar därför dagens blogg med en förhoppning att ni har det gott o mår väl. Själv ska jag bita ihop o jobba på lite nu.. Städa, stryka och plocka i ordning.. Suck, det borde göras hemma åxå..

Ha det gott o kramar!

3 kommentarer:

Lotta Franzén sa...

Grattis till de supersöta kattungarna som fötts hos foderfamiljen! Vilka underbara små knyten =)
Kram

Jessica sa...

Hej Malin! Vilka skönheter!

RosaMilton sa...

Helt appro på: Varje gång de nämner Cobra Starship på radion, så tänker jag på er Cobra... Han kommer liksom före bandet i min värld :) Ha det gott!

För visst är han uppnämnd efter dem?