onsdag, december 23, 2009

Julklappsbestyr!


Usch! Idag blir ingen bra dag, jag känner verkligen det i lilltån! Vaknade alldeles för tidigt för att Cobran sjöng julsånger i trappan.. Där det ekar som mest.. Vågar inte ens tänka på hur grannarna känner för hans sångresurser... :o/ Sen fixade jag lite bankgrejor, och fick se att CD-on har dragit ytterligare pengar?? Jag beställde i fredags, för att sakerna skulle hinna komma till jul, och betalade glad i hågen allt med kortet. Sen fick jag meddelande om att de dyra sakerna inte skulle komma.. Dvs jag hade betalat drygt 1200kr för något som inte skulle komma.. Men pengarna skulle betalas tillbaka "inom några dagar".. I går och i förrgår drog de pengar för de billigare sakerna.. Som jag redan hade betalat i o m den dyra räkningen... Som jag inte fått tillbaka pengarna för.. M a o så har jag betalat de billiga sakerna två gånger och inte sett röken av återbetalning för de dyra sakerna som inte kommer.. Suck, dubbelsuck och trippelsuck! Vilka generaldårar de måste vara!! Nåja, sånt är livet.. Men om inte mina pengar kommer under dagen så kommer jag att bli Mycket Arg!



Så det var ingen bra start på denna dagen.. Cobrajäveln borde strypas, och CD-on likaså!

Å snart ska jag ut o trängas i julhandeln.. Phui.. Det blir INTE skoj! Men man får väl bita ihop och stå ut.. Jag vet delvis vad jag ska ha, men en del blir lite svårare.. Nåja, det löser sig nog. Å nu sjunger Cobra igen.. Idiotkatt! Han är helt blåst! MIN katt sjunger minsann inga sånger, han är snäll, lugn och timid! ;o)

Ha en riktigt bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl inte konstigt att Cobran sjunger som måste bära dumstrut hela julen! ;)
God Jul och Gott Nytt År önskas alla vildhjärtan från alla oss i Garpriket.
Efter regn kommer solsken - förr eller senare!
Kram, Ingegerd

Anonym sa...

GOD JUL Malin med familj och katter
Hoppas det blir mer skönsång från resten av familjen med.
Ni får väl träna upp Cobran så han håller takten eller vad det nu är för fel på hans sång!?!
Kram Lilly, Per-Åke och katterna härhemma.

Anonym sa...

Allra vackraste Cobran!
/Kattis