onsdag, juli 01, 2009

Husalfer, eller vad??


Kan man annat än skratta när man ser bilderna på småungarna och jämför med alfen Dobby i Harry Potter??

I natt jobbar jag efter min 10 dagar/nätter långa ledighet. Känns helt ok att vara på jobbet igen, men ojojoj, så varmt det är! Man ska väl i o för sig inte klaga, det SKA vara varmt på sommaren.. Husmåleriet pågår för fullt hemma o imorgon ska de måla fönstren. Suck.. Jag är evinnerligt trött på allt målande och jag har ingen lust alls att ha hantverkare springandes just nu, men samtidigt är det skönt att få det gjort.

Mamsen är kvar på sjukhuset, och är hon där imorgon kväll så åker vi dit på visit igen. Hon verkar pigg trots motgångarna, och kämpar på.

Annars inte mycket nytt. I helgen åker jag med Bängan till Skåneland, och SVISS utställning. Ska bli roligt! Det är länge sedan jag o Marie Fairyhearts åkte på tur, vi får väl se om Frittlarna återuppstår.. ;o)



Nu ska jag städa jobbet!

Nattinatti, på er som får sova! ;o)

2 kommentarer:

Zealous sa...

Kul, då ses vi i helgen!
kör försiktigt!

Kram,
Nina

Anonym sa...

På pricken lika!
Och jag ser att du tog med en bild å min favorit denna vecka. Puss!
/Kattis