torsdag, mars 19, 2009

Ushkis förstfödda har anlänt!!


Ushki o Beyoncé har blivit föräldrar idag, stort grattis till S*Fairyhearts! Jag ser fram emot att följa de små noga!! Mamma Beyoncé är en fantastisk mamma, lugn och metodisk i sitt förlossningsarbete och en underbar mamma! Jätteduktig! Bebisarna var fem (fast det KAN ju ligga kvar några stycken i magen o ploppa ut senare, eller hur? ;o)), varav troligtvis tre tjejor o två killar.. Jag tycker ju att allt ser silver ut på nyfödda, men vid granskning av foton så ändrade jag nästan uppfattning.. Så färger tänker jag inte gå in på, däremot tror jag att alla är tigré och blir de lika goa o mysiga som Beyoncé o Ushki så blir i a f jag superstolt! De två förstfödda hade dessutom rejäla tofsar, det ni!! ;o)
Ovan ser ni femman, min klara favvis! Han är så söööööt!


Nummer fyra var en liten raring som ploppade ut när jag o Herr Fairyheart åkte o hämtade Wilma på fritids och pizza.. En liten röd tjeja tror vi.. Hon är lite liten, så det kan vara en han.. Inte lätt när de är småttiga att utröna könet, åtminstone tycker inte jag det.. Dock tyckte jag att det såg mest ut som en tjej..


Paddflicka med vitt! Sötis!


Herr 2, som ser mer silver ut i verkligheten, men brun ut på bild.. Nåja, mina fotokunskaper är ju aningens amatörmässiga, så jag tror ändå han är silver.. :oD


Söt tjockast tjej, padda! Supergullig!

Lycka till önskar vi S*Fairyhearts med barna och vi håller alla tassar o tummar att de ska fortsatt må gott o ha det bra!

Annars inte mkt nytt på fronten.. Imorgon hämtar vi Coco.. Ska bli så spännande! Inte fullt så kul är att en god vän ligger på sjukhus efter en bilolycka. Hon finns i mina tankar!! Krya på dig!

Nu ska jag lägga mig i badet.. Natti natti o ha det gott allesammans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Tack för att vi som bor långt borta får något att kika på :)

Anonym sa...

Såna sötisar! Så duktig han var Ushkipojken som fick till fem så fina bebbar. Ja... mamma med förstås!! Höll på att glömma att det ju faktiskt är hon som gjort och kommer att göra det stora jobbet.
Kram till er alla barnmorskor också som var så duktiga/Lilly

Zealous sa...

Grattis, vad fina!
Tjocke-paddan är min favvis!

Kram, Nina

restless sa...

Grattis till Ushkis förstfödda! De ser superfina ut :)