onsdag, augusti 13, 2008

Trötthetssyndrom, typ...


Ikväll har Jeffan svidat om och tagit på sig sin favviströja.. Ser inte så dum ut i den, eller hur?


Han är en charmknutte, Jeffan!


Å här är ytterligare en charmknutte, Cobra Starship! En charmör!


Ushki har ägnat kvällarna åt att träna på parningar... Han sköter sig hyfsat bra tycker Bruce, som är tränare...


Annars är här fullt upp, trots att jag har haft en ledig dag så har jag haft apmycket att göra, helt sanslöst! Så går det när man tar på sig en massa annat också.. Men det är ju kul, så jag ska inte klaga...

Dagens bästa sak som hänt: Att brorsan hjälper oss att bygga till vårt förråd under trappan och att bygga igen en onödig dörröppning.. Eller som han uttryckte det; "Gör INGENTING förrän jag varit där o kollat, tack!" Ingen större tillit till mitt o mannens hobbysnickrande m a o.. Fniss... Jag litar på honom, så tassarna hålls i styr..

Dagens sämsta: att jag har varit på otroligt irriterat humör och jag tror ärligt talat att det är lite hjärnstress.. Orkar inte med tjat o massa ljud, vill ha största möjliga tyssssssssstnad.. Å hur lätt är det på en skala i det här hushållet? Svar: helt omöjligt!

Ha det gott allesammans!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena hej!

Länge sedan jag skrev här nu... sorry...

Men nu fick jag ju syn på Bruce, jisses anåda...han har ju päls kattskrället!!! *hahaha*
Kan tänka mig att det ska bli kul o ta med honom på utställning igen!

Måste ju säga att jag tycker kattungarna ni har är det bästa jag sett (på bild) från ert lilla place! Jättefina verkligen!! =)

Ses vi månne i Kristianstad på söndag???
Jag kommer dit, drar med mig Helena gör jag oxå =)
Sen kommer ju Häxan =D Så Mandel ska ställas, om det nu blev nån päls kvar efter badet... *hm*

Nåväl, hoppas vi ses!

Kramar Lotta o huliganerna

Zealous sa...

När kommer Bruces och Ushkis bebisar? ;-)

Vilken fin tröja Jeff har, sötlök!!!

Anonym sa...

Heja Ushki!
Bruce är nog en bra tränare.... Shanta lääängtar snart tror jag *fniss*

/Marie

Anonym sa...

Himla hjälpsam den där Bruce :-D

Anonym sa...

Fantastiskt bra tränare!! (Skrattar så jag gråter!!) När ska han börja träna på tjejer då? Det måste trots allt vara svårt med att få till det med en kille....
/Lilly