onsdag, juli 16, 2008

Snart 6 veckor, idag har vi fototränat!


Idag har jag tränat på kameran inför morgondagens fotosession med bebbarna.. En katt som är en underbar modell är Cutie.. Han bara visar upp sig och är så vacker att jag får ont i magen.. Söt-Cutie!


Cobran är en ligist som jobbar hårt för att stjäla husses gunst för Jimmy... Cobran ÄLSKAR husse, men frågan är om husse älskar Cobran? Svar= Vem kan undgå att älska Cobran? Ingen!!



Paniken växer mer o mer, börjar arta sig till en av favvisarna utseendemässigt och söker alltid uppmärksamhet.. Det där lagoma lekandet har övergått till racerfart o fullt ös mest hela tiden, så det får jag ta tillbaka..




Men LillVit Lunkentuss förnekar sig inte! Han är en cool liten filosof fortfarande och han är så ljuvligt rar o redan en liten "gubbe".. Sötis!

Nu ska jag koka korv o göra potatismos.. Lätt, snabbt och vanlig rätt hos familjen Vildhjärta, som hellre pysslar med kattungar än avancerad kokkonst... ;o)

Tack o hej, leverpastej!

8 kommentarer:

Anonym sa...

:-)))
Vem bryr sig om mat när man har snygga kattungar att kika på??
Inget lätt val det där inte!!
Först tänkte jag att självklart Cutie men så såg jag den nya bilden på Cobran och inser att där är en farlig kille!!!
Hugaligen!

Zarkeshas sa...

Cutie gör verkligen skäl för sitt namn!! :)

Anonym sa...

Oj oj! så vackra killar, Cuties ögon!!! Mums../Lilly

Anonym sa...

Cutie har stulit mitt hjärta! Förbanna päronbit har fastnat i halsen! Mums på Cutie! //Malin Mindfields

Zealous sa...

Vilket gäng!!!
Ska alla stanna? ;-)

Kram,
Nina

Anonym sa...

Härliga kort på en alldeles underbar kull! Men du Malin - du måste ju tala om VAD det är för kamera ni köpt!!! Håll oss inte på sträckbänken genom att vara så nedrans hemliiiiig!!

Tack för din kommentar till mitt beslut om att börja ett nytt liv - dvs att säga upp mig och ta en timeout. Jag är OERHÖRT nöjd. Det känns kanonbra helt enkelt.

Kram och fortsätt fota i samma stil. Aj laik!!!

Kramis från Malena

Anonym sa...

härliga bilder på dina små

Tina sa...

Underbara bilder på ett härligt grabbgäng!:)