torsdag, juni 12, 2008

Bebiskillarna 1 vecka!!!

Idag är bebisarna en vecka gamla! Det har varit en intensiv och turbulent vecka, men jag är glad att säga att allt har gått bättre än förväntat ändå! Lill-Vit vägrar flaskan numera, mamma Dompans mjölk är mycket godare, och han går upp precis som de andra! Dompan är pigg o matglad, vilket förmodligen gör att hennes mjölk är mer näringsrik och bebisarna äter och växer i rask takt. En del har fått öppna ögon, andra väntar på att få se världen..



Kossan är en matglad liten individ som är alldeles bedårande söt!



Lill-Vit är bara så snuttig att man nästan dör när man ser hans svans rakt upp i vädret som en färdpekare!



Trean alias Tjockis äter o äter o äter och är en riktig tjockis jämfört med de andra.. Han är så tjock att han inte orkar bry sig om annat än mat..



Fyran är vår alldeles egen lille Alien!



Femman alias StorVit har snyggaste frillan i stan tycker jag!



Sexan alias Kossan 2, är en pipsill som lider av svår svindel.. Stackars liten! När man lyfter upp honom GALLSKRIKER han...



Sjuan, alias Snyggingen, har längst huvud, men lider också något av svindel..



Å så har Linn slutat skolan idag för ett långt välförtjänt sommarlov!

Imorgon em åker Minnie Moose o jag tåg till Kastrup för att sedan flyga hela vägen till Madrid. Där ska vi på kattutställning hela lördagen, sedan flyger jag hem på söndagen. Hoppas flyget är stadigt och att Minnie o jag får en trevlig resa..

Kram o gonatt!

1 kommentar:

Zealous sa...

Vad fiiiina de är allihop!

Trevlig resa, hoppas du hinner njuta av lite sol och värme också!

Kram, Nina