onsdag, augusti 29, 2007

Kossornas tid...

Ja, det måste vara kossornas tid nu... Sådana råmanden som vi hör i det här hushållet såväl dag- som nattetid så kan det väl knappast vara nåt annat? Hann liksom inte få in Dompan på piller i tid, det brukar ta ett par veckor, så hon löper o löper o löper.. I morse vågade jag inte titta åt grannarnas håll ö h t, för det ÄR väldigt lyhört här.. ;o) Tror att om VI är missbelåtna med Dompans råm så måste de vara rent ut sagt urförbannade... ;o) Så jag blundar när jag går ut ur huset... ;o)

Annars intet nytt för dagen, Wilmisen har haft kompis hemma, sonen likaså.. Kollat på Top Model, jättenice, även om jag tycker att bruden som åkte ut var betydligt mer trevlig att titta på o höra på än vissa andra märkliga i samlingen... :o/

Ha en trivsam kväll o för er som vill se en "high-fashion"-frilla på en kattunge rekommenderar jag ett besök på www.langangens.se... Skrattade åt den lilla miniPussen så att jag höll på att gå åt! SÅ söt och VILKEN frilla!!!

Nattinatti!

1 kommentar:

Anonym sa...

De va lite marsvinsvarning på den