onsdag, augusti 01, 2007

Evil Delfinia!

Idag har mannen haft sorg.. Audin är tillbakalämnad och vår bil åter, endast en lagningskostnad på 1700kr!! Hallelujah! Nu går vår bil som ett spjut igen och vi är glada o tacksamma över att kostnaden inte var större.. Önskar att man vann en miljon o kunde investera i en ny bil, men är man fattiglapp så är man.. ;o)

Skrattade nästan ihjäl mig när jag hittade Wilma med en sovande Delfinia i soffan.. Har den kattan en evil look eller har hon?! ;o) Hur söt som helst.. Observera också hennes klara ton i det ljusa runt ögonen.. Suck.. O Demonius har blivit ännu mer spökmarkerad o vit i botten igen.. Jag blir tossig!!! Silver är ett elände

Känner mig grymt trött o sliten, har idag utnyttjat vårt sim- och träningskort för första gången.. Simmade 150 meter, sen var armarna av.. Fast jag TRODDE att jag hade simmat 300 meter, så... ;o) Sakta men säkert kanske det blir mer nästa gång? Wilma var helt eld o lågor över simhallsbesöket, och slocknade direkt vid hemkomst, medans vi andra grillade o åt gott.. Sparade en portion till lillsmurfan, som hon får när hon vaknar.. När nu det blir...?

Imorgon kommer mäklaren hit för värdering, och jag borde rimligtvis städa innan dess.. Men först blir det en stund på soffan, sen fotande av kattungarna och sist städning innan filmkväll med ungarna väntar..

Ha det gott allesammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder men.........
Demonius Demonius Demonius, vackraste kattungen i världen :-)

Anna Kattfarmare

Anonym sa...

Hertiginnan av Delfinia med sin kammartjänare eller??
Den bruden....wow.